1. Bendrosios nuostatos
1.1.
Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau –
Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris
nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę
Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas
pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti
taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus.
Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui
apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios
užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi
teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę
pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo
tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik
turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus,
kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.3.
juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų
įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas
taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3.
punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.5.
Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to
momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių
krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo
būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia
mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių
užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“).
1.6.
Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra
saugoma el. parduotuvėje.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1.
Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:
2.1.1.
užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas
registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas šioje
el. parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1.
taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo
pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo
tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą,
pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto
adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka,
jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi
prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos
analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.4. Sutikdamas,
kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų
pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat
sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu
būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių
užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el.
parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir
niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
3.1.
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių
ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta
tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo –
pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie
tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir
jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo
dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties
negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (pvz., kai sutartis sudaryta
dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr.
informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje
http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto
prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.).
3.3.
Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik
tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė
jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas
įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą
kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje
pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos
atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems
asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda
prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai
Pardavėją skyriuje „Susisiekite su mumis“ nurodytomis
susisiekimo priemonėmis.
3.7 Pirkėjas už prekes privalo atsiskaityti per 24val. (Įmokų surinkėjas "PAYSERA" paprastai pinigus perveda per 2-3 min.) Negavus mokėjimo, užsakymas yra automatiškai atšaukiamas ir ištrinamas iš sistemos, nes "laukimo būsena" rezervuoja prekes ir kiti pirkėjai jų negali įsigyti.
3.8. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1.
Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai
naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei
Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui
ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi
teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo
galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais
panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja
gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę
informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4.
Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes
Pirkėjo nurodytu adresu.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai
5.1.
El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per
savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai
Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs
užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo
laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el.
parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais. Papildomai
neapmokestintos PVM mokesčiu, nes pardavėjas yra ne PVM
mokėtojas.
5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių
būdų:
5.4.1. atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste –
tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el.
bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia
atsiskaitymo forma, turi būti pasirašęs el. bankininkystės
sutartį su viena iš Lietuvoje veikiančių finansinių institucijų.
Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją
sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka
atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko
el. bankininkystės sistemoje;
5.4.2 Jei Pirkėjo banko sąskaita yra kitos šalies valiuta, pirkėjas privalo konvertuoti atitinkamą sumą į eurus ir taip atsiskaityti už prekes. Kadangi iš kitos šalies pinigai keliauja ilgiau, tad privaloma į el.paštą kvepiamagija@gmail.com atsiųsti mokėjimo nurodymą, kitu atveju, praėjus 48 val. užsakymas bus automatiškai atšauktas ir anuliuotas apie tai papildomai pirkėjo neinfrmavus
5.4.3. atsiskaitymas banko pavedimu
– tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas pats perveda
pinigus į el. parduotuvės banko sąskaitą; Jei manote, kad mokėjimas gali vėluoti, atsiųskite į el. paštą (kvepiamagija@gmail.com) mokėjimo nurodymą. Mokėjimo negavus per 48val. nuo užsakymo pateikimo datos, jis bus automatiškai atšauktas ir ištrintas apie tai pirkėjo papildomai neinformuojant.
5.4.4. atsiskaitymas
grynaisiais pinigais kasose - tai išankstinis atsiskaitymas, kai
Pirkėjas perveda pinigus į el. parduotuvės banko sąskaitą
nurodytose kasose;
5.4.5. atsiskaitymas grynaisiais pinigais,
prieš tai išanksto susitarus.
5.5. Pirkėjas įsipareigoja už
prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes
pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti
prekių pristatymo terminas.
5.6 Mokėjimai priimami tik Eurais.
5.7. Pardavėjui negavus moėjimo per 48 val. užsakymas yra atšaukiamas ir ištrinamas iš sistemos.
6. Prekių pristatymas
6.1.
Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą,
įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2.
Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas
prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu,
Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių
pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas
arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).
6.4. Pardavėjas
pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose
nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to,
netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų
prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą.
Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas
gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių
aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant
susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.
6.5.
Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra
pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl
nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.6. Pirkėjas
privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu
siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje,
jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų
kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais
atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo
kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas
arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas
privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų
Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl
prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių
Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.
7. Prekių kokybės garantija
7.1.
Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai
nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2.
Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės
savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus
prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo
vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims
suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios
konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių
aprašymuose.
7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims
nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta
atitinkamų teisės aktų.
8. Prekių grąžinimas ir keitimas
8.1.
Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės
keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m.
birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir
keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo
ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima
atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos
prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ
„Vartotojų centras“ tinklalapyje
http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto
prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už
grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko
sąskaitą.
8.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis
Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14
(keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos,
informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo
priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo
numerį ir grąžinimo priežastis.
8.3. Pirkėjui grąžinant
prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.3.1. grąžinama prekė
turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.3.2. prekė turi
būti Pirkėjo nesugadinta, nenaudota;
8.3.3. prekė turi būti
nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės,
nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas
tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
8.3.4. grąžinama
prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją
gavo;
8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo
dokumentą.
8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo
grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje
nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.5. Grąžinant gautą ne
tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja
atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis
prekėmis.
8.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui
tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant
kainos už pristatymą.
8.7 Už grąžinamos prekės siuntimą apmoka pats pirkėjas.
9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė
9.1.
Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens
duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens
duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to
atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo
patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako
už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3.
Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų
perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis
paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el.
parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis,
Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
9.4. Pardavėjas
atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į
Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino
su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5.
Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių,
įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas
nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą,
tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei
asmenims neatstovauja.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis
atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.
10. Rinkodara ir informacija
10.1.
Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje
įvairias akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai,
be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas
panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar
panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo
momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo
registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
10.4.
Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el.
parduotuvės skyriuje „Susisiekite su mumis“ nurodytu telefono
numeriu ir el. pašto adresu.
10.5. Pardavėjas neatsako, jei
Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių
pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų
tiekėjų tinklų sutrikimų.
11. Baigiamosios nuostatos
11.1.
Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos
vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi
nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų
būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų
nustatyta tvarka.